והרגלי השינה שלהם
sleepwalkers קיימים מאז 2003.
אנחנו אנשי קריאייטיב, מיתוג, מעצבים,
סטייליסטים, צלמים ואמנים עכשוויים.
הנסיון שלנו כולל מענה לחברות בארץ ובחו"ל,
כלפי חוץ אנחנו לבושים ומגולחים למשעי,
אך בתוך תוכנו אנחנו השאור שבעיסה...
וזה מה שאנחנו מביאים איתנו לעבודה.
את התשוקה.
את גמישות המחשבה.
את ניענוע הכלובים.
וכל זה לפני ששתינו עראק
*חזון הוא אחד
השלבים הראשונים
בדרך למימוש חלום
או רעיון
תמצאו אותם בין השורות,
על שלטי חוצות,
בחלונות ראווה, מלונות יוקרה,
במסעדות עדכניות, בהייטק ובבוטיק,
בתחנות רכבת תחתית או מטוסים,
טרנדיים או קלאסיים ,
בינלאומיים ולוקאליים,
אנחנו שם תמיד.
בלתי נראים ועם זאת נוכחים וערניים,
שואפים תמיד להיות צעד אחד קדימה
ולא מסתפקים במושב האחורי :)
אנו אוכלים / שותים / אנחנו מאהבים /
אנחנו סקרנים / אנו נלהבים / מפתים / נמשכים /
אנחנו ישנים ולפעמים נוחרים /
אבל אנחנו תמיד חולמים! עיצוב!
אסטרטגיית מיתוג היא מחוייבות והבטחה שלך ללקוח.
כאשר אנחנו בונים אסטרטגיית מותג ללקוח, חשוב לנו להגיד את הדברים הנכונים והאותנטיים, כדי שהלקוח ירצה אותך, ירצה להיות לקוח שלך, כי הוא מאמין בך. האסטרטגיות שאנחנו כותבים יחד עם הלקוחות שלנו הן כתב התחייבות. הן ממוקדות, ברורות ובאות לידי ביטוי בכל אספקט שיווקי בהמשך ובקשר של החברה עם הלקוח.
המומחיות שלנו כוללת למידה וניתוח שוק, מחקרים וסקרים, בדיקת מתחרים, חידוד הגדרת המוצר, יתרונותיו, החוויה והבידול מהמתחרים. על סמך הלמידה והמחקר אנחנו מרכיבים את ה-dna של המותג ומספרים את הסיפור בכל מדיה קיימת: כתובה, ויזואלית, דיגיטלית, חברתית, אריזה ועוד.
תדמית גראפית היא השפה הויזואלית בה מתקשרים עם קהל היעד.
אנו מפתחים תדמיות ושפות גראפיות עשירות ומגוונות, הכוללות: עיצוב לוגו, שפה צבעונית, שפה טיפוגראפית [סוגי פונטים שונים], אלמנטים גראפיים, שפה צילומית, אייקונים, ועוד. השילוב בין כל המרכיבים הללו מגדיר שפה ייחודית לחברה, והשימוש המוקפד בה בכל אמצעי שיווקי מאפשר ללקוח לזהות ולזכור את החברה.
שפה תדמיתית מייצרת תחושה של מקצועיות ואחידות, זהות מבודלת, חוויה וכמובן זכירות אצל לקוחות, אתגר גדול בסביבה רוויית מתחרים ועומסה ויזואלית.
לוגו הוא הסמל של חברה, ובדרך כלל המפגש הויזואלי המזוהה ביותר בינה לבין הלקוח.
לוגו מקצועי מהעביר מסר קצר וחד - בדרך כלל ערך אחד מערכיה של החברה. זאת על מנת שיהיה פשוט וזכיר.
תהליך עיצוב לוגו ב-sleepwalkers מתחיל בבריף הכולל לימוד של החברה, מוצריה, התוכנית העסקית שלה, קהל היעד, היתרונות והערכים החשובים. חשוב לנו לדעת מהי ההבטחה של החברה ללקוח. התשובות והמסקנות מתורגמות לבריף קריאטיבי, ומשם לצורות, תחושות, מסרים, צבעים וכיוונים טיפוגראפיים שונים.
תהליך עיצוב תדמית הוא תהליך מרתק במהלכו יוצרים שפה חדשה - צורנית, טקסטואלית צבעונית - המייחדת ומתארת את המותג שלך. השפה הזו היא הדרך בה המותג ידבר עם כולם. זהו מסע מורכב דרך דרישות, תנאי שטח, פיצוח רעיוני, יישום והוצאה לאור. בתהליך כזה צריכות להלקח הרבה החלטות על ידיכם. אנחנו מנהלים את התהליך עבורכם, מקפידים לברר את הצרכים וההעדפות, ומביאים לשולחן העבודה את הבחירות הרלוונטיות ביותר יחד עם הייעוץ מקצועי. כל החלטה עיצובית נשקלת מכיוונים שונים. אנחנו בוחנים התאמה לבריף המקורי, ליעד אליו שואפים, למדיה בה זה יופיע וכמובן מה יש למתחרים. אתה כלקוח מקבל שקט נפשי ומוצר מוגמר מוקפד וקריאטיבי.
אריזה היא צורת הגשה. והיא גם צורת תקשורת. היא מפתה, היא מחמיאה, היא מסתורית, היא פשוטה ועניינית, היא מסקרנת, היא מעניינת - היא המפגש שלנו עם המוצר לצד הרבה מוצרים. האישיות של האריזה, הצורה בה היא מדברת - היא מה שיחשבו על המוצר והיא מניעה לפעולה. היא גורמת לחמוד אותה, לפתוח אותה ולגלות את האוצר שבפנים. אריזה טובה היא אריזה ששומרים. או זוכרים.כזו שרוצים לשחזר שוב את המפגש איתה והפתיחה שלה.
הפיכתה של רשת האינטרנט לאמצעי התקשורת העיקרי בחיינו, הביאה לכך שבפועל כולנו מסתובבים כל היום בקניון וירטואלי ענק, ומביטים בחנויות הראוווה של מותגים, אנשים, מוצרים ובעצם כל דבר. כל אחד מאיתנו יש חלון ראווה בקניון הגדול הזה. ואם אין - הוא משול לחלון ראווה גדול וריק. כי מחפשים אותנו שם, יותר מאשר בעיתונים, או במדיה המודפסת המסורתית. זה תמיד נגיש לנו בקצה היד, במארטפון או בטאבלט.
תדמית דיגיטלית היא תדמית המוגשת בהתאמה ייחודית למדיום הזה. היא מהירה ודינאמית, מתומצתת, ממוקדת, חוויתית, אינטראקטיבית, מגרה, מפתיעה. היא צריכה להשאיר טעם של עוד.
להבדיל מתדמית מודפסת, בעולם הישן והטוב - התדמית הדיגיטלית מדידה הרבה יותר, ומשתמשת בכלים מתקדמים לניטור המבקרים בה ולהשפעה שלה. היא ניתנת לשינויים והתאמות בקלות, היא מגיבה במהירות לסביבה. היא צריכה להיות כזו, ביולם שבו הדברים משתנים בקצב מסחרר.
ᅠאתר אינטרנט הוא המקום הראשון והמיידי בו יחפשו אותך. הוא חלון הראווה שלך. הוא הרושם הראשוני. אתר האינטרנט שלך צריך להיות מעולה. מקצועי. ענייני. כי כפי שהוא יראה כך יתפסו אותך ואת המותג שלך.
כאשר אנחנו מאפיינים אתר אינטרנט אנחו שואלים את כל השאלות: למי הוא מיועד, מה הוא ישדר, מה מטרתו, מה התוכן שרוצים לתת והאם הוא תואם את ציפיתיו של המבקר, ועוד הרבה שאלות שעוזרות לנו לבנות תמונה שלמה.
דרך אפיון ממשק המשתמש, עיצוב האתר ותיכנותו ברמה הגבוהה ביותר אנחנו מקימים עבורך את אתר האינטרנט התדמית, המכירתי הטוב ביותר שישרת אותך ואת היעדים שהצבת.
ממשק תוכנה או אתר הוא צורת תקשורת בין האדם למחשב ובין כותב התוכנה למשתמש בה.
ממשק טוב מותאם לסוג המשתמשים בו ויוצר היררכיה וסדר ברורים באפשרויות ובמשימות שאותו משתמש מעונין לבצע. הוא יכול להיות תקשורתי וקל או מבלבל ומעצבן. החשיבות שבתכנון וניסוח ממשק המשתמש בצורה טובה ומקצועית באה לידי ביטוי בתוצאות - במילוי המשימות, בהרשמה, ברכישה או בכל פעולה שתרצה שיבצעו באתר ובאפליקציה שלך.
בתהליך אפיון ותכנון הממשק אנחנו ממפים את מגוון המשימות הנדרשות לביצוע, על כל האפשרויות הנלוות להן, ותכננים את מבנה וזרית האתר במסך. אנחנו מוליכים את המשתמש בתהליכים שהוא רוצה לבצע כך שהוא מרגיש בטוח ונוח לתקשר עם האתר ולרכוש/להזין את פרטיו.
הנסיון שלנו בעבודה עם ממשקים מורכבים כולל עבודה עם מוטורולה, יוניספייר, אתר nrg מעריב, הראל חברה לביטוח ועוד.
הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק הפכו להיות 'כיכר העיר' החדשה. שם נאשפים ונפגשים כולם, מייצרים את השיח היומי, מהללים או מעלים על המוקד את המותג-הגיבור היומי. הפייסבוק היא זירה מרתקת המאפשרת למותגים לנהל דו שיח משוחרר עם הלקוחות. הוא מאפשר לקבל מידע בעל ערך עצום עבור החברה מהגולשים, וליישם אותו בפעילות השיווקית ובפיתוח מוצרים חדשים.
הקמה וניהול של דף פייסבוק כוללת אפיון קהל היעד, ואופן הפניה אליו בהבדל מהפניה הרגילה של המותג ללקוחותיו. אנחנו מזהים את ההזדמנויות הייחודיות שיש לרשת החברתית להציע ורותמים אותן לטובת המותג. הדבר בא לידי ביטוי בתכני העמוד, בעיצוב כייפי, בחשיבה ובפיתוח אפליקציות אינטראקטיביות.
אמנות הניסוח, התימצות, הזכירות, השארת החותם. כולם יודעים לכתוב על המותג שלהם, אבל לא כולם יודעים לתמצת ולהגיד את הדבר הנכון, באורך ובאופן הפניה.
אנחנו מוצפים מדי יום באלפי מסרים - טלפונים, סמסים, פייסבוק, מודעות, פרסומות, שלטים ועוד.. זה שחק את יכולתנו להתעמק ולברור את העיקר מהטפל. רוב האנשים לא מעכלים מסר הגדול יותר ממשפט אחד, כאשר הם חולפים או נתקלים בו. באינטרנט הדבר חריף פי כמה. הסבלנות היא מצרך נדיר כאשר בלחיצת אצבע אתה יכול לעבור למתחרה בהיר ומתומצת.
הכתיבה שלנו לאינטרנט, לברושורים, למודעות וכו' נעשית עח ידי קופירייטרים מקצוענים ומנוסים. היא חדה, אותנטית ומכוונת בדיוק למסר הקצר והיעיל שצריך להעביר.
או קיי אז מה עכשיו? תהליך המיתוג הסתיים, הגדרנו ערכים, סיפור מותג, הבטחה ונתנו לכל זה לבוש בצורת קונספט גראפי מהמם. מה עושים הלאה? איך מיישמים בשטח? עם מה כדאי להתחיל?
לארגונים בהם אין מנהל שיווק במשרה מלאה שמנהל את התהליך הזה, אנחנו מציעים עבודה עם מנהל שיווק משלנו, שיעזור להטמיע המיתוג באירגון וינהל את פעילות השיווק תחת המיתוג החדש.